مهندس نقیبی زاده شهردار میبد طي پيامي شهادت مظلومانه حضرت علي(ع) اولين پيشواي شيعيان را تسليت گفت.

در اين پيام آمده است:

فزت و رب الکعبه

لیالی قدر علاوه بر آیین و فضایلی خاص، همواره یادآور مظلومیتی بزرگ برای والاترین جایگاه اسلام ناب محمدی(ص) در دل تاریخ است.

اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ، علی (ع) زیر باران رحمت «لیله القدر «می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست‌یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست. ان شاء الله فیوضات این ایام توشه راهی باشد برای عموم همشهریان.

اینجانب ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای مردم ولایتمدارشهر میبد در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت می‌گویم.

سیدعلی نقیبی زاده

شهردار میبد