به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، نوبخت بابائیان، سرپرست شهرداری میبد  طی پیامی سالروز شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد

شب قدر فرصتی است طلایی و ارزشمند برای شستشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت، در این شب از آسمان، باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد.

اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد بزرگ‌مرد تاريخ حضرت علي (ع) زير باران رحمت "ليله القدر" مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شود و شايد به مضمون قدر که مي‌گويند از هزار ماه برتر است دست‌يابيم گرچه ما را بر عظمت و شناسايي آن راهي نيست

اينجانب ضمن قبولي طاعات و عبادات همه همکاران ارجمند و همشهریان گرامی در ليالي قدر، سالروز شهادت حضرت علي ابن ابي طالب(ع) را تسليت مي‌گويم و از خداوند متعال توفيق رهروي هرچه بيشتر از منويات آن امام همام را طلب مي‌نمايم.

نوبخت بابائیان

سرپرست شهرداری میبد