به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد، متن این پیام به شرح ذیل است:
"
بسمه تعالی
برادر عزیز و ارجمند
جناب آقای دکتر ناصر آقایی
با عرض احترام و تحیت، نوید مسرت‌بخش انتصاب جنابعالی را از سوی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) استان یزد به عنوان رئیس بیمارستان امام جعفر صادق(ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و مزید توفیقات جنابعالی و همکاران محترم‌تان را از درگاه خداوند سبحان آرزو دارم.
محمدحسن هدایی
شهردار میبد 
"
لازم به ذکر است طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، آقای دکتر ناصر آقایی متخصص بیهوشی به عنوان سرپرست بیمارستان امام جعفرصادق(ع) منصوب شده‌اند و مراسم معارفه ایشان، شنبه آینده برگزار خواهد شد.