سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد طی پیامی میلاد با سعادت مولود کعبه، موالموحدین امیر المؤمنین امام علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر را به شهروندان شهر میبد و جامعه ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

بسمه تعالی

شکرا که آفتاب فتوّت از افق کعبه دمید و شبنم شرافت بر گلبرگ هستی نشست.

مولای ما با ولادت خویش کربلا را به ارمغان آورد و سمند حماسه را راهی میدان خلوص و مجاهدت نمود. شعف را به شیعه بخشید و گل تبسم را به رسول و فخر آفرینش اهدا کرد. هستی، دوباره بهار را تجربه کرد و بر شانه های خسته زمین، همای سعادت نشست و سایه سبز عدالت بر کویر تفتیده تاریخ، گسترده شد.

امام علی علیه السلام  قرآن ناطق دین اسلام بود که با فداکاری ها و منش والای خود، در مقاطعی حساس چه با شمشیر و کلام فاخر خود و چه با صبر و سکوت پیشه نمودن، به توسعه دین اسلام، این قانون رستگاری بشریت کمک شایانی نمود

ولادت امیر المومنان حضرت علی(ع) را که به فرموده رهبر معظم انقلاب مظهر عدالت و چهره درخشان تاریخ بشری است را به تمامی مردم ایران زمین بویژه مردم شهید پرور میبد تبریک و تهنیت عرض می نمایم  باشد که زیر چتر الطاف الهی و با منش زندگی امیرالمومنین(ع)، در جهت شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی عزیز خدمت نماییم.

   سیدعلی نقیبی زاده میبدی

 شهردار میبد