پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت اعیاد شعبانیه - Meybod Municipality
پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت اعیاد شعبانیه
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه را به مردم شریف شهر میبد خصوصا جانبازان و پاسداران تبریک گفت.
روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاۀ، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.
اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه به ویژه ولادت سالار شهیدان، فرصتی است تا نام و منزلت پاسداران عزیز کشورمان را گرامی بداریم کسانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به شایستگی وظیفه پاسداشت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب و آرمانهای امام راحل(ره) را به عهده گرفتند و نیز مجالی است تا قدردان جانفشانیها و ایثارگریهای جانبازانی باشیم که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مایه افتخار و سربلندی ملت ایران هستند؛ پس شایسته است تا مراتب تکریم و تقدیر خود را از همه پاسداران و زحمتکشان سپاه و نیز یادگاران سالهای آتش و عشق و ایمان اعلام نمائیم و این روزهای بزرگ و خجسته را به تمامی مردم شهیدپرور شهرستان میبد به ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز این شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.
سیدعلی نقیبی زاده میبدی
شهردار میبد