به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، محمود دهقانی مسئول خدمات شهری، در خصوص میزان پخت آسفالت در سال جاری گفت: کارخانه آسفالت میبد جهت اجرایی شدن پروژه آسفالت معابر در فروردین ماه امسال 3هزار تن و در اردیبهشت ماه 2100 تن و در خرداد ماه1300 تن، پخت آسفالت داشته است و حدود 22 هزار متر مکعب شن از معدن برای مصالح کارخانه آسفالت استخراج شده است.
وی در ادامه افزود: افزایش 20 درصدی حامل های انرژی تاثیر در کاهش پخت آسفالت نخواهد داشت و کار پخت آسفالت همچنان ادامه دارد.
لازم به ذکر است در سه ماهه اول سال جاری کوچه های محله های مختلف میبد از جمله محله یخدان، فیروزآباد و ... آسفالت شده است.