به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، در پی گزارشات رسیده به شهرداری و مراجع قضایی در خصوص ساختمان قدیمی متروکه ای که پاتوق معتادین شده بود، اجرائیات شهرداری این ساختمان را تخریب کردند.

محسن فلاح مسئول اجرائیات شهرداری در این خصوص گفت: ساختمانی قدیمی و متروکه ای در محله بشنیغان، که متاسفانه پاتوق معتادین و بزهکاران شده بود و اهالی محله طی چندین گزارش به شهرداری و مراجع قضایی درخواست تخریب این ساختمان را داشته اند که پس از انجام مراحل قانونی حکم تخریب این ساختمان قدیمی صادر شد و پرسنل اجرائیات شهرداری تخریب این ساختنمان را انجام دادند.

وی در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده این گونه موارد به سامانه137 شهرداری اطلاع دهند.