به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری میبد آقای هدائی از بعضی از کارکنان واحد خدمات شهری و چند واحد دیگر شهرداری که در جریان بارش برف سنگین دو هفته اخیر تا پاسی از شب مشغول باز نمودن معبرهای یخ زده بودند با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از آنان تقدیر و تشکر نمود.

ایشان با این کار خود ثابت کردند می توان با سیاست تشویق و دلگرمی، اشتیاق به خدمت‌رسانی در حوزه فعالیت خود دوچندان نمود و الحق که در این راه چیزی از خود کم نگذاشته است.