به نام خداوند جان آفرین
 آن‌گاه که قدوم نوروز بر خاک فرش سبزه و گل می‌گستراند و شکوفه‌های آفرینش بر شاخسار درختان جوانه می‌زند، شعله‌های آرزو در دل زبانه می‌کشد که «حول حالنا الی احسن الحال».
آری دیگر بار از میان سبزه، آیینه و هفت‌سین عید سعید نوروز از راه می‌رسد. شکفتن که سرآغاز فصل رویش و زیبایی‌هاست و نمود قدرت یگانه ایست که هستی می‌بخشد و جلوه می‌نماید.  
در آستانه حلول سال 1398، فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز را خدمت شما شهروندان فهیم و اندیشمند شهر جهانی زیلو، میبد تبریک عرض می‌نماییم و برای همگان سالی سرشار از موفقیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) آرزومندیم. باشد که در شروع نوبهار دل‌هایمان آکنده از عطر محبت و دوستی گردد.
با شروع دوره‌ی پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیریت شهری در سراسر ایران وارد عرصه‌ی دیگری شده است. نیک واقفید که دامنه خدماتی که بر عهده شهرداری‌هاست بسیار وسیع و گسترده می‌باشد و یکی از مشکلات اساسی در شهرهایی کمبود اعتباراتی است که جوابگوی نیاز مشکلات شهروندان نیست. نبود درآمد پایدار و زیرساخت ضعیف  شهری هزینه های زیادی را به دوش شهرداری قرار داده  و روند خدمت رسانی به مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است. خدمت گزاران شما در مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر با تمامی مشکلاتی که در شهر وجود داشته سعی بر این دارند که تا به یک ثبات مطلوب همراه با نیل به اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده دست یابند و این مهم جز با همدلی، وحدت و همراهی مجموعه مدیریت شهری و شورای محترم اسلامی شهر میسر نخواهد شد و نباید از یاد برد که ادامه این طریق می تواند راه رسیدن به منزل مقصود را هموار سازد.
به خواست خداوند یکتا و حمایت شما عزیزان، سال 1398 برای مجموعه شورا و شهرداری سالی پربرنامه، پرتلاش و پر از دستاوردهای ماندگار و پایدار خواهد بود.
در ‌این مجال کوتاه فرصت اعلام تمام برنامه‌های آتی به تفصیل نیست که آن را مجالی و مقالی دیگر باید.
در آغاز سال جدید خادمان شما در شهرداری میبد برای همه شهروندان عزیز، زندگی در شهری اخلاق‌مدار، زیبا، ایمن، شاد، آباد و رو به توسعه را آرزو می کنند. آرزوهای ما برای #میبد_دوست_داشتنی و شهروندان آن، از جنس رؤیا و شعار نیست بلکه اهداف برنامه‌ریزی شده است که توسط کارشناسان و نخبگان برنامه‌ریزی شهری و اربابان خرد و دانایی در قالب لوایحی تقدیم اعضای ارجمند شورای اسلامی شهر می‌شود و پس از تصویب با قاطعیت، پشتکار و نظارت در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود. امیدواریم و بر این امید خویش تعهد و باور داریم که میبد در آینده‌ای نه چندان دور، شهری است به پر تکاپو و پر امید.
موفقیت در این راه، محصول همدلی و تعامل مسؤولین و از سوی دیگر تعمیق پیوند آن‌ها با مردم و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی در امر توسعه اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و آبادانی است. هر چند که یقین داریم با انتظارات به حق شهروندان شریف و بزرگوارمان فاصله داریم ولی با توکل به یکتای هستی بخش و تلاش و همت مسؤولین به همراه مشارکت و پیگیری مستمر شهروندان می‌توانیم گام‌های اساسی و مؤثری در توسعه شهر برداریم.
در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیر فرزانه جماران حضرت امام خمینی(ره) و یادگاران امام و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حریم اهل بیت(ع)، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توفیق و سلامت مقام معظم رهبری(مدظله) و نماینده معزز ایشان و امام جمعه شهرستان میبد حضرت آیت‌الله اعرافی، نماینده پرتلاش و کوشای شهرستان جناب آقای دکتر دهقانی، فرماندار گرانقدر شهرستان جناب آقای فلاح و همه‌ی مسؤولین صادق و خدمتگزار و تمامی شهروندان را از یکتای هستی بخش مسألت می نماییم و بر آستانش سر به سجده شکر فرومی‌گذاریم و با فروتنی از او طلب می کنیم که:  یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا  الی احسن الحال

     حسینعلی فلاح              علیرضانقوی
رییس شورای اسلامی         شهردار میبد
         شهر میبد