شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد از پرستاران تجلیل کردند - Meybod Municipality
الناشر 2/1/20
5873 مشاهدات
به مناسبت میلاد حضرت زینب (س )
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد از پرستاران تجلیل کردند
شهردار میبد به اتفاق جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق ( ع ) روز پرستار را به پرستاران بخشهای مختلف تبریک گفتند .
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری ( س) علیرضا نقوی شهردار میبد به اتفاق جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق ( ع ) روز پرستار را به پرستاران بخشهای مختلف تبریک گفتند .
گفتنی است در این دیدارضمن تقدیر از زحمات پرستاران و اهدای گل از بخش های اطفال ، اورژانس ، قلب ، داخلی ، آندوسکوپی ، دیالیز، اعصاب و روان بازدید و از بیماران عیادت نمودند .