به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان میبد، مهندس سیدعلی نقیبی‌زاده میبدی شهردار میبد به عنوان عضو انجمن میراث فرهنگی این شهرستان تعیین گردید.

در بخشی از این حکم آمده است به منظور حفظ و بهره‌گیری از آثار ارزشمند فرهنگی و تاریخی استان و در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید و به استناد بند الف ماده 5 اساسنامه انجمن‌های میراث فرهنگی مصوب 3/7/1373 شورای سازمان میراث فرهنگی، جنابعالی به عنوان عضو انجمن میراث فرهنگی شهرستان میبد تعیین می‌شوید.