به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد طی پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت :

این پیام به شرح زیر می باشد :

دهه اول ذی القعده، که به نام دهه کرامت نامگذاری شده است ایام بسیار مبارک و پر برکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی، عرش شکوفه باران است و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقربی است که زانوی ادب بر زمین نهاده اند.

اینجانب میلاد فرخنده و پرنور و سرور پیشوای هشتم، آیت حق، عالم آل محمد(ص)، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و خواهر گرامی اش، شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و "روز دختر" و "دهه نورانی کرامت" را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت سلام الله علیها و بهره مندی از شفاعت این گوهر های زیبای هدایت و سعادت را به همه ما مسلمانان، عنایت فرماید.

سیدعلی نقیبی زاده میبدی

شهردار میبد