به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد این بازدید  درروز میلاد فرخنده حضرت زینب سلام الله علیها صورت گرفت .

شهردار میبد طی سخنانی از زحمات و صبر و استقامت پرستاران در خدمت به توان خواهان و معلولان  تشکر و قدردانی بعمل آورد.

در ادامه این دید و بازدید مهندس نقوی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س ) با اشاره به اینکه پرستاران حضرت زینب را الگوی خویش قرارداده اند و به آن بانو تمسک جسته اند یاد آورشد که اجر و ثواب شما فقط با خدای یکتاست و ما قدردان شما بوده و از خداوند آرزوی سلامتی و بهبود ی تمام  بیماران را خواستار هستیم .

در ادامه این مراسم به پرستاران و کادر مرکز لوح تقدیر و هدیه ای تقدیم شد  .