به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شورای اسلامی شهر میبد با آغاز شروع به کار خود با ترکیب جدید و انتخاب هدائی به عنوان شهردار این شهر، توانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد. نگاه جدید شورای شهر در امر خدمت‌رسانی به مردم عزیز میبد به همین جا ختم نشد بلکه با برنامه‌ریزی های گسترده و مدیریت خوب جناب آقای داورپور به عنوان رئیس شورای شهر و همکاری و همدلی دیگر اعضای محترم آن شورا، باعث شد حضور شهردار و اعضای شورای شهر در مساجد محلات و بررسی مشکلات آنان مبنایی برای برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه شهرداری در سال آینده باشد.

گفتنی است تاکنون طی مدت کوتاهی که از عمر دوره جدید شورای شهر می‌گذرد بیش از 10 جلسه مستقیم با مردم در مساجد مختلف صورت گرفته است که آخرین آن ملاقات با مردم خوب و نمازگزاران مسجد بزرگ دوازده امام فیروزآباد بوده است.