به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز اسدزاده شهردار میبد در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که همراه با مسابقه طبخ حلوای نذری به نیابت از آن حضرت در امامزاده میرشمس الحق برگزار شد حضور یافت.

گفتنی است این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.