حضور شهردار در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) - Meybod Municipality
الناشر 31/1/18
4619 مشاهدات
حضور شهردار در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س)
صبح امروز اسدزاده شهردار میبد در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که همراه با مسابقه طبخ حلوای نذری به نیابت از آن حضرت در امامزاده میرشمس الحق برگزار شد حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز اسدزاده شهردار میبد در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که همراه با مسابقه طبخ حلوای نذری به نیابت از آن حضرت در امامزاده میرشمس الحق برگزار شد حضور یافت.
گفتنی است این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.