به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد جلسه هم اندیشی با حضور مدیران ارشد فرمانداری، بخشدار بفروئیه، بخشدار بخش مرکزی میبد و با حضور محمدحسین هدائی شهردارمیبد در دفتر کار وی برگزار شد.
در این جلسه که سه شنبه مورخ 15/11/92 بعد از نماز مغرب و عشاء ساعت 19 برگزار شد در خصوص مسائل مختلف شهری از قبیل مشکلات فرهنگی، ترافیکی و شهرنشینی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 هدائی شهردار میبد در پایان این جلسه ضمن تشکر از فرماندار محترم شهرستان میبد و مجموعه کارکنان فرمانداری گفت: تعامل بین شهرداری و فرمانداری می‌تواند نقش سازنده‌ای در بهبود وضعیت شهر میبد داشته باشد و تداوم این جلسات از ضروریات برنامه‌ریزی شهرداری می باشد.