به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)
جشنی بزرگ میلاد با حضور پرسنل خدمات شهری شهرداری میبد برگزار شد+ گزارش تصویری
شب گذشته جشنی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و با حضور اسدزاده شهردار، اعضای شورای شهر و پرسنل خدمات شهری در تالار گل نرگس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شب گذشته جشنی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و با حضور اسدزاده شهردار، اعضای شورای شهر و پرسنل خدمات شهری در تالار گل نرگس برگزار شد.
لازم به ذکر است این جشن به همت شرکت پیمانکاری وحدت گستر همراه با پذیرایی و شام و اهدای هدایای به بانوان پرسنل خدمات شهری به پایان رسید.