به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شهرداری میبد با استناد به ماده 9 لایحه قانونی، 5شنبه 27 شهریور ماه یک باب منزل متروکه واقع در نبش تقاطع خیابان شهید مبینی با خیابان ولی‌عصر(عج) شهیدیه به منظور تعریض خیابان و اجرای طرح میدان در این تقاطع تخریب کرد.

این بنا که با توجه به قرار گرفتن در تقاطع مذکور، مشکلات ترافیکی زیادی را برای مردم این منطقه در پی داشته و متاسفانه سالهاست که ما در این مکان شاهد تلفات جانی و مالی بودیم، که با کسب موافقت کتبی از استانداری و وزارت کشور بر اساس ماده 9 لایحه قانونی این بنا تخریب شد.

این تخریب که جهت رفاه حال شهروندان انجام گرفته است، موجی از رضایت مردمی را در پی داشت و مردم شهیدیه با نصب بنر در این مکان و گذاشتن پیام از طریق رسانه ها از شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر نموده اند.