به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) از کارکنان ایثارگر و جانباز شهرداری میبد تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از متن لوح تقدیر شهردار میبد آمده است:

« سربلندی و سرافرازی امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون دلاورمردی‌ها و از خودگذشگی و ایثار مردانی است كه برای حفظ آب و خاك این كشور و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از دل و جان ایستادگی كردند و با رشادت و شجاعت به درجه جانبازی نائل آمدند.

شما یاوران امام روح‌الله(ره) جانانه علیه همه دنیای سلطه و استكبار پایداری كرده و نام خود و ایران اسلامی را در تاریخ زنده نگه داشته‌اید و امید است در عرصه‌ای دیگر که عرصه خدمت صادقانه و دلسوزانه برای مردمان این مرز و بوم است راهتان را ادامه دهید.

حضور جنابعالی و تلاش و مجاهدتتان را ارج می‌نهیم و كمال سپاس و امتنان را داریم. از خداوند سبحان توفیق روز افزون و سربلندی برای شما آرزومندم.»

قابل ذکر است چهار تن از کارکنان شهرداری میبد در زمره جامعه ایثارگر و جانباز کشور می‌باشند.