به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد مجید بهارستانی، شهردار میبد ، محمد جواد کارگر، رئیس شورا و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر میبد کتابخانه مرکزی شهر یزد بازدید کردند.

در این بازدید اسماعیل سعادت، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد ضمن خوش آمد گویی به مسئولین، گزارشی از عملکرد این کتابخانه ارائه نمود.

در ادامه بخش های مختلف کتابخانه به بازدید کنندگان معرفی شد و مشکلات و ظرفیت های موجود مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار و اعضای شورای شهر میبد در پایان این بازدید بر همکاری کامل خود با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، در جهت رفع موانع موجود و ارتقاء و بازطراحی کتابخانه مرکزی میبد تاکید نمودند.