به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد آقای مهندس اسعدی معاون عمرانی شهرداری میبد طی جلسه‌ای از نحوه کار پیمانکاران شهرداری انتقاد نمود. ایشان گفت در سال آینده قطعا روند کاری شهرداری در خصوص جذب پیمانکار مثل گذشته نخواهد بود و شهرداری قصد دارد در سال آینده از پیمانکارهایی استفاده نماید که دارای کارنامه خوبی در حوزه کاری خود باشند.

آقای اسعدی از چند پیمانکار خوب نیز  که در حال حاضر با شهرداری کار می‌کنند تقدیر و تشکر نمود.