به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، درراستای تعامل و همکاری علمی- تحقیقاتی، طی مراسمی تفاهم نامه همکاری‌های مشترک شهرداری، شورای اسلامی شهر میبد و دانشگاه میبد به امضاء مسئولین این دستگاه ها رسید.

در این تفاهم‌نامه که پس از جلسات کارشناسی متعدد در ۷ ماده به امضای عباس نیک نژاد رئیس دانشگاه میبد، مجید بهارستانی یزدی شهردارمیبد و جواد فیاضی رئیس شورای اسلامی شهر میبد رسیده است، به مواردی همچون استفاده مطلوب از ظرفیتهای شهرداری و دانشگاه در جهت حل مشکلات و رفع نیازهای دو دستگاه و همچنین اجراي پروژه‌هاي تحقيقاتي-كاربردي و تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي مورد نیاز، برگزاری نشست‌های علمی مشترک و تبادل افکار و اطلاعات، همکاری شهرداری، شورای شهر و مرکز رشد دانشگاه میبد جهت تاسیس شرکتهای مختلف با ماموریت حل مشکلات این دستگاهها، تبادل اسناد و مدارك علمي و استفاده از تجهيزات و امکانات تحقيقاتي مشترك، گذراندن دورۀ كارآموزي دانشجويان در شهرداری میبد طبق توافق طرفين و... اشاره شده است.