به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، در جلسه که با حضور سیدمحسن فلاح معاون فرماندار، هدائی شهردار میبد و تعدادی از پرسنل فرمانداری و شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری میبد برگزار گردید پیرامون شروع بکار دبیرخانه جامعه ایمن در شهرداری و رونمایی از سایت جامعه ایمن صحبت شد.