شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره1142مورخ 99/10/15 شورای اسلامی محترم شهر میبد انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) را از طریق مناقصه عمومی و به مدت یکسال از  پیمانکاران واجد شرایط وتأیید صلاحیت شده توسط اداره کار وامور اجتماعی تأمین نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) در محدوده شهر میبد 2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی، اسناد خزانه ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری به مبلغ5/640/000/000 ریال 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ99/11/20تا تاریخ99/12/6و مبلغ خرید

اسناد 1/000/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/11/27 تا تاریخ 99/12/6 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزشنبه مورخ99/12/9 ساعت9 صبح در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

فراخوان

قرارداد خدمات 1399 قسمت اول

قرارداد خدمات 1399 قسمت دوم

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

 

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره  1148مورخ 99/10/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه احداث پارک محله ای محمود آباد از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: احداث پارک محله ای محمود آباد.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ225/000/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ99/11/7تا تاریخ99/11/23و مبلغ خرید اسناد750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/11/14 تا تاریخ 99/11/23 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزشنبه مورخ99/11/25 ساعت 12:30 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

فراخوان

موافقت نامه

شرایط عمومی  و خصوصی پیمان

اسناد پارک

متره پارک محموداباد 1 

متره پارک محموداباد 2

متره پارک محموداباد 3

متره پارک محموداباد 4

متره پارک محموداباد 5 

متره پارک محموداباد 6

متره پارک محموداباد 7

متره پارک محموداباد 8 

متره پارک محموداباد 9

نقشه ها

_f

_w2

F__ 1 Model (1)

F__e Model (1)

F__g1 Model (1)

F__u 1 Model (1)

F_w Model (1)

FoModel (1)

پيوست 1

فرم1

قانون منع مداخله

برگ پيشنهاد قيمت

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره  1142مورخ 99/10/15 شورای اسلامی محترم شهر میبد انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) را از طریق مناقصه عمومی و به مدت یکسال از  پیمانکاران واجد شرایط وتأیید صلاحیت شده توسط اداره کار وامور اجتماعی تأمین نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) در محدوده شهر میبد 2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی، اسناد خزانه ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری به مبلغ5/640/000/000 ریال 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/10/25 تا تاریخ 99/11/1 و مبلغ خرید اسناد1/000/000ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ  99/11/2 تا تاریخ 99/11/12 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزدوشنبه مورخ  99/11/13 ساعت 9 صبح در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی


فراخوان

قانون منع مداخله

قرارداد خدمات 1399.-قسمت اول

قرارداد خدمات 1399-قسمت دوم

برگ پیشنهاد قیمت

اصلاحیه

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره 395 مورخ 99/5/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه پیاده رو سازی شهرک امام جعفر صادق(ع) وشهرک شهداء از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: پیاده رو سازی شهرک امام جعفر صادق(ع) وشهرک شهداء.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ 450/850/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: از تاریخ 99/7/1 تا تاریخ 99/7/19 و مبلغ خرید اسناد 750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/7/8 تا تاریخ 99/7/19 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزیکشنبه مورخ 99/7/20 ساعت13 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

دعوت نامه

شرایط عمومی و خصوصی

نقشه وبراورد و مدارک

آجرکاری وشفته

بتن پیش ساخته وبلوک چینی

بتن درجا

پلان کف سازی

چک لیست کنترل کیفی جدول

چک لیست کنترل کیفی شفته ریزی

چک لیست کنترل کیفی کف سازی

دتایل کف سازی

ریز هزینه تجهیز وبرچیدن کارگاه

عملیات بنایی با سنگ

عملیات تخریب

عملیات خاکی با ماشین

فرش موزائیک وکف پوش بتنی

کلیات

متره و برآورد

 

فرم1

قانون منع مداخله

برگ پيشنهاد قيمت

 

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره 396 مورخ 99/5/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه روکش آسفالت خیابان امام از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: روکش آسفالت خیابان امام.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ 617/550/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/7/1 تا تاریخ 99/7/20 و مبلغ خرید اسناد 750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/7/8 تا تاریخ 99/7/20 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزدوشنبه مورخ 99/7/21 ساعت 13 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

 

دعوتنامه

شرایط عمومی و خصوصی

نقشه وبراورد و مدارک

پیوست 3 تجهیز کارگاه

پیوست یک مصالح پای کار

پیوست4 کارهای جدید

دتایل روکش

ریز هزینه تجهیز وبرچیدن کارگاه

فاصله حمل مصالح

فصل اول تخریب

فصل بیست حمل ونقل

فصل پانزده آسفالت

کلیات

متره وبرآورد

 

فرم1

قانون منع مداخله

برگ پيشنهاد قيمت

 

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره 492 مورخ 99/6/5 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه روکش آسفالت خیابان ولی عصر(عج) شهیدیه از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: روکش آسفالت خیابان ولی عصر(عج) شهیدیه.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ560/100/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/6/18 تا تاریخ 99/7/3 و مبلغ خرید اسناد 750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/6/25 تا تاریخ 99/7/3 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزشنبه مورخ 99/7/5 ساعت 13 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

دعوتنامه

شرایط عمومی و خصوصی

نقشه وبراورد و مدارک

* پیوست 1 مصالح پای کار

* پیوست 3 تجهیز کارگاه

* پیوست4 کارهای جدید

* دتایل روکش

* ریز هزینه تجهیز وبرچیدن کارگاه

* فاصله حمل مصالح

* فصل اول تخریب

* فصل بیست حمل ونقل

* فصل پانزده آسفالت

* کلیات

* متره وبرآورد

 

فرم1

قانون منع مداخله

برگ پيشنهاد قيمت

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره 396 مورخ 99/5/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه روکش آسفالت خیابان امام از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: روکش آسفالت خیابان امام.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ617/550/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/6/4 تا تاریخ 99/6/20 و مبلغ خرید اسناد 750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/6/11 تا تاریخ 99/6/20 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزشنبه مورخ 99/6/22 ساعت 13 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

دعوتنامه

شرایط عمومی و خصوصی

نقشه، دتایل و برآورد

پیوست 3 تجهیز کارگاه

پیوست یک مصالح پای کار

پیوست4 کارهای جدید

دتایل روکش

ریز هزینه تجهیز وبرچیدن کارگاه

فاصله حمل مصالح

فصل اول تخریب

فصل بیست حمل ونقل

فصل پانزده آسفالت

کلیات

متره وبرآورد

 

فرم 1

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره 395 مورخ 99/5/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه پیاده رو سازی شهرک امام جعفر صادق(ع) وشهرک شهداء از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: پیاده رو سازی شهرک امام جعفر صادق(ع) وشهرک شهداء.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ450/850/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/6/4 تا تاریخ 99/6/20 و مبلغ خرید اسناد     750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/6/11 تا تاریخ 99/6/20 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزشنبه مورخ 99/6/22 ساعت12 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

دعوتنامه

شرایط عمومی و خصوصی

نقشه، دتایل و برآورد

آجرکاری وشفته

بتن پیش ساخته وبلوک چینی

بتن درجا

پلان کف سازی

چک لیست کنترل کیفی جدول

چک لیست کنترل کیفی شفته ریزی

چک لیست کنترل کیفی کف سازی

دتایل کف سازی

ریز هزینه تجهیز وبرچیدن کارگاه

عملیات بنایی با سنگ

عملیات تخریب

عملیات خاکی با ماشین

فرش موزائیک وکف پوش بتنی

کلیات

متره و برآورد

 

فرم

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مصوبه شماره301مورخ 99/4/18 شورای اسلامی محترم شهر بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی شهر را ازطریق مزایده عمومي به کانونهای تبلیغاتی واجد الشرایط و دارای مجوزهای لازم به مدت یکسال اجاره دهد. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مزایده شركت نمايند.

1–موضوع مزایده: بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی شهر به صورت اجاره. 2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مزایده: ضمانت نامه بانکی به مبلغ1/021/380/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری میبد. 3- زمان ومحل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/6/5 تا تاریخ 99/6/22 و مبلغ خرید اسناد750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری میبد ومحل دریافت آدرس اینترنتی meybod.irو یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری میبد. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات: در ساعات اداری از تاریخ 99/6/12 تا تاریخ 99/6/22 ومحل تحویل پیشنهادات دبیرخانه شهرداری میبد. 5- زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: مورخ 99/6/23 ساعت 12 در محل شهرداری میبد.6-پرداخت هزينه هاي نشر آگهی روزنامه وكارشناسي به عهده برنده مزایده می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مزایده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9-سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مزایده مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

دعوتنامه

جدول 1

جدول2

جدول3

پیش نویس قرارداد

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مصوبه شماره398مورخ 99/5/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به فروش کلیه ضایعات انبار خود اهم از فلزی وغیر فلزی خودروهای فرسوده ،کابل مسی روکش دار و آلومنیوم اقدام  نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مزایده شركت نمايند.

1–موضوع مزایده: فروش کلیه ضایعات انبار 2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مزایده: ضمانت نامه بانکی به مبلغ600/000/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری میبد. 3- زمان ومحل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/5/23 تا تاریخ 99/6/12 و مبلغ خرید اسناد 750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری میبد ومحل دریافت آدرس اینترنتیmeybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری میبد. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات: در ساعات اداری از تاریخ 99/5/30 تا تاریخ 99/6/12 و محل تحویل پیشنهادات دبیرخانه شهرداری میبد. 5- زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: مورخ 99/6/13 ساعت 10 صبح در محل شهرداری میبد.6-پرداخت هزينه هاي نشر آگهی روزنامه ،كارشناسي وسایر هزینه های مربوطه به عهده برنده مزایده می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مزایده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9-سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مزایده مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

دعوت نامه

قانون منع مداخله

برگ پيشنهاد قيمت

— 10 مورد در هر صفحه
نمایش ۲۱ - ۳۰ از ۵۲ نتیجه.