شهرداری میبد در نظر دارد با توجه به مصوبه شماره 1415 مورخ 13/12/99 شورای اسلامی محترم شهر میبد نسبت به واگذاری مدیریت و بهره‌برداری کشتارگاه دام واقع در بلوار خرمشهر به مدت یکسال و از طریق مزایده عمومی اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذیل در مزایده شرکت نمایند.

1- موضوع مزایده: واگذاری مدیریت و بهره‌برداری کشتارگاه دام. 2- نوع و مبلغ تضمین شرکت در مزایده ضمانت‌نامه بانکی به مبلغ36/000/000 ریال و یا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری میبد می‌باشد. 3- زمان و محل دریافت اسناد: از تاریخ 1400/01/15 تا تاریخ 1400/01/31 و مبلغ خرید اسناد300/000 ریال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان و محل تحویل پیشنهادات: در ساعات اداری از تاریخ 1400/01/22 تا تاریخ 1400/01/31 و محل آن دبیرخانه شهرداری. 5- زمان و محل بازگشایی پیشنهادات: روز چهارشنبه مورخ 1400/02/01 ساعت 9 صبح در محل شهرداری. 6- هزینه نشر آگهی روزنامه و کارشناسی به عهده برنده مزایده می‌باشد. 7- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است. 8- در صورتی که برندگان اول و دوم و سوم مزایده حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد. 9- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج می‌باشد.

 

                                                                                   شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

فراخوان

قرارداد کشتارگاه

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره1260مورخ9/11/99 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه زیر سازی وآسفالت معابر مناطق1،6 و7 واقع در بیده و علی آباد،شهرک امام علی(ع) وامام حسن(ع) وشهداء وامام جعفر صادق(ع)،شهیدیه و شهرک اعرافی از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: زیر سازی وآسفالت معابر مناطق1،6 و7 واقع در بیده و علی آباد،شهرک امام علی(ع) وامام حسن(ع) وشهداء وامام جعفر صادق(ع)،شهیدیه و شهرک اعرافی. 2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ750/000/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ99/12/18 تا تاریخ1400/1/8و مبلغ خرید اسناد1/000/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/12/25 تا تاریخ 1400/1/8 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزسه شنبه مورخ1400/1/10ساعت9 صبح در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

فراخوان

موافقت نامه

شرایط خصوصی پیمان

شرايط عمومي پيمان

اسناد مناقصه

آجرکاری وشفته ریزی فصل 11 ابنیه

برآورد منطقه 1,6,7

پیوست 3 تجهیز کارگاه

پیوست دو هزینه بالا سری

پیوست یک مصالح پای کار

پیوست4 کارهای جدید

دتایل کوچه ها منطقه 1و6و7

دتایل لوله گذاری

فاصله حمل مصالح

فصل 26 ابنیه زیر اساس واساس

فصل اول تخریب

فصل بیست حمل ونقل

فصل پانزده آسفالت

فصل سوم عملیات خاکی با ماشین

فصل سیزده بتن پیش ساخته

فصل یازده کارهای فولادی سبک

کلیات

محله 6

اصلاحي محله 7

اصلاحي محله 1

 

پیوست 1

فرم 1

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

 

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره1259مورخ99/11/9 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه زیر سازی وآسفالت معابر مناطق2،3 و4 واقع در خانقاه،مهرجرد و ده آباد ، امیرآباد،عشرت آباد، بهمن آباد،یخدان، محمود آباد و شاه جهان آباد از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: زیر سازی وآسفالت معابر مناطق2،3 و4 واقع در خانقاه،مهرجرد و ده آباد ، امیرآباد،عشرت آباد، بهمن آباد،یخدان، محمود آباد و شاه جهان آباد. 2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ750/000/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ99/12/20 تا تاریخ1400/1/8 و مبلغ خرید اسناد 1/000/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات: در ساعات اداری از تاریخ 99/12/27 تا تاریخ 1400/1/8 و محل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزسه شنبه مورخ1400/1/10 ساعت10 صبح در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                   شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

فراخوان

موافقت نامه

شرایط خصوصی پیمان

شرايط عمومي پيمان

اسناد مناقصه

آجرکاری وشفته ریزی فصل 11 ابنیه

برآورد منطقه 2و3و4

پیوست 3 تجهیز کارگاه

پیوست دو هزینه بالا سری

پیوست یک مصالح پای کار

پیوست4 کارهای جدید

دتایل لوله گذاری

دتایل مناطق 2و3و4

فاصله حمل مصالح

فصل 26 ابنیه زیر اساس واساس

فصل اول تخریب

فصل بیست حمل ونقل

فصل پانزده آسفالت

فصل سوم عملیات خاکی با ماشین

فصل سیزده بتن پیش ساخته

فصل یازده کارهای فولادی سبک

کلیات

محله 2

آسفالت محله 3

اصلاحي محله 4

 

پیوست 1

فرم 1

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

 

 

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره1261مورخ 99/11/9 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه زیر سازی وآسفالت معابر منطقه 5 واقع در بارجین و فیروزآباد از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: زیر سازی وآسفالت معابر منطقه 5 واقع در بارجین و فیروزآباد.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ250/000/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ99/12/11 تا تاریخ99/12/27 و مبلغ خرید اسناد 750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/12/18 تا تاریخ 99/12/27 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزپنجشنبه مورخ 99/12/28 ساعت 9 صبح در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                             شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

فراخوان

موافقت نامه

شرایط عمومی و خصوصی پیمان

اسناد مناقصه

آجرکاری وشفته ریزی فصل 11 ابنیه

برآورد منطقه 5

پیوست 3 تجهیز کارگاه

پیوست دو هزینه بالا سری

پیوست یک مصالح پای کار

پیوست4 کارهای جدید

دتایل اجرایی

دتایل لوله گذاری

فاصله حمل مصالح

فصل 26 ابنیه زیر اساس واساس

فصل اول تخریب

فصل بیست حمل ونقل

فصل پانزده آسفالت

فصل سوم عملیات خاکی با ماشین

فصل سیزده بتن پیش ساخته

فصل یازده کارهای فولادی سبک

کلیات

مسیر کوچه ها

 

پیوست 1

فرم 1

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

 

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره 1148مورخ 99/10/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه احداث پارک محله ای محمود آباد از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: احداث پارک محله ای محمود آباد.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ225/000/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/12/3 تا تاریخ 99/12/19 و مبلغ خرید اسناد750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/12/10 تا تاریخ 99/12/19 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزچهارشنبه مورخ99/12/20 ساعت 12:30 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                        شهردار میبد- علیرضا نقوی

فراخوان

موافقت نامه

شرایط عمومی  و خصوصی پیمان

اسناد پارک

متره پارک محموداباد-صفحه 888 

متره پارک محموداباد-صفحه77 

متره پارک محموداباد-صفحه999 

متره پارک محموداباد-صفحه111

متره پارک محموداباد-صفحه222

متره پارک محموداباد-صفحه333

متره پارک محموداباد-صفحه444

متره پارک محموداباد-صفحه555 

متره پارک محموداباد-صفحه666 

نقشه پارک محمود آباد

پیوست 1

فرم1

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره1142مورخ 99/10/15 شورای اسلامی محترم شهر میبد انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) را از طریق مناقصه عمومی و به مدت یکسال از  پیمانکاران واجد شرایط وتأیید صلاحیت شده توسط اداره کار وامور اجتماعی تأمین نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) در محدوده شهر میبد 2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی، اسناد خزانه ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری به مبلغ5/640/000/000 ریال 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ99/11/20تا تاریخ99/12/6و مبلغ خرید

اسناد 1/000/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/11/27 تا تاریخ 99/12/6 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزشنبه مورخ99/12/9 ساعت9 صبح در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

فراخوان

قرارداد خدمات 1399 قسمت اول

قرارداد خدمات 1399 قسمت دوم

قانون منع مداخله

برگ پیشنهاد قیمت

 

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره  1148مورخ 99/10/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه احداث پارک محله ای محمود آباد از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: احداث پارک محله ای محمود آباد.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ225/000/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ99/11/7تا تاریخ99/11/23و مبلغ خرید اسناد750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/11/14 تا تاریخ 99/11/23 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزشنبه مورخ99/11/25 ساعت 12:30 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

فراخوان

موافقت نامه

شرایط عمومی  و خصوصی پیمان

اسناد پارک

متره پارک محموداباد 1 

متره پارک محموداباد 2

متره پارک محموداباد 3

متره پارک محموداباد 4

متره پارک محموداباد 5 

متره پارک محموداباد 6

متره پارک محموداباد 7

متره پارک محموداباد 8 

متره پارک محموداباد 9

نقشه ها

_f

_w2

F__ 1 Model (1)

F__e Model (1)

F__g1 Model (1)

F__u 1 Model (1)

F_w Model (1)

FoModel (1)

پيوست 1

فرم1

قانون منع مداخله

برگ پيشنهاد قيمت

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره  1142مورخ 99/10/15 شورای اسلامی محترم شهر میبد انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) را از طریق مناقصه عمومی و به مدت یکسال از  پیمانکاران واجد شرایط وتأیید صلاحیت شده توسط اداره کار وامور اجتماعی تأمین نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: انجام امور خدمات شهری(رفت وروب) در محدوده شهر میبد 2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی، اسناد خزانه ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری به مبلغ5/640/000/000 ریال 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/10/25 تا تاریخ 99/11/1 و مبلغ خرید اسناد1/000/000ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ  99/11/2 تا تاریخ 99/11/12 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزدوشنبه مورخ  99/11/13 ساعت 9 صبح در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی


فراخوان

قانون منع مداخله

قرارداد خدمات 1399.-قسمت اول

قرارداد خدمات 1399-قسمت دوم

برگ پیشنهاد قیمت

اصلاحیه

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره 395 مورخ 99/5/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه پیاده رو سازی شهرک امام جعفر صادق(ع) وشهرک شهداء از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: پیاده رو سازی شهرک امام جعفر صادق(ع) وشهرک شهداء.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ 450/850/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: از تاریخ 99/7/1 تا تاریخ 99/7/19 و مبلغ خرید اسناد 750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/7/8 تا تاریخ 99/7/19 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزیکشنبه مورخ 99/7/20 ساعت13 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

دعوت نامه

شرایط عمومی و خصوصی

نقشه وبراورد و مدارک

آجرکاری وشفته

بتن پیش ساخته وبلوک چینی

بتن درجا

پلان کف سازی

چک لیست کنترل کیفی جدول

چک لیست کنترل کیفی شفته ریزی

چک لیست کنترل کیفی کف سازی

دتایل کف سازی

ریز هزینه تجهیز وبرچیدن کارگاه

عملیات بنایی با سنگ

عملیات تخریب

عملیات خاکی با ماشین

فرش موزائیک وکف پوش بتنی

کلیات

متره و برآورد

 

فرم1

قانون منع مداخله

برگ پيشنهاد قيمت

 

شهرداري میبد در نظر دارد طبق مجوز شماره 396 مورخ 99/5/15 شورای اسلامی محترم شهر نسبت به انجام پروژه روکش آسفالت خیابان امام از طریق مناقصه عمومي و به صورت عقد قرارداد از بین پيمانكاران واجد شرايط و تأييد صلاحيت شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام نماید. متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن مراتب ذيل در مناقصه شركت نمايند.

1–موضوع مناقصه: روکش آسفالت خیابان امام.2-نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی به مبلغ 617/550/000 ریال ویا فیش پرداخت نقدی به حساب سپرده شماره 2096010500 بانک تجارت به نام شهرداری. 3- زمان و محل دریافت اسناد: ازتاریخ 99/7/1 تا تاریخ 99/7/20 و مبلغ خرید اسناد 750/000 ريال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2027120000 بانک تجارت به نام شهرداری و از طریق آدرس اینترنتی www.Meybod.ir و یا به صورت حضوری در ساعات اداری واحد حقوقی شهرداری. 4- زمان ومحل تحویل پیشنهادات :در ساعات اداری از تاریخ 99/7/8 تا تاریخ 99/7/20 ومحل آن دبیرخانه شهرداری. 5-  زمان ومحل بازگشایی پیشنهادات: روزدوشنبه مورخ 99/7/21 ساعت 13 در محل شهرداری. 6- هزينه نشرآگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.7- شهرداری در رد یاقبول پیشنهادات مختار است.8-در صورتی که برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.9- سایر اطلاعات وجزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

                                                                                                           شهردار میبد- علیرضا نقوی

 

 

دعوتنامه

شرایط عمومی و خصوصی

نقشه وبراورد و مدارک

پیوست 3 تجهیز کارگاه

پیوست یک مصالح پای کار

پیوست4 کارهای جدید

دتایل روکش

ریز هزینه تجهیز وبرچیدن کارگاه

فاصله حمل مصالح

فصل اول تخریب

فصل بیست حمل ونقل

فصل پانزده آسفالت

کلیات

متره وبرآورد

 

فرم1

قانون منع مداخله

برگ پيشنهاد قيمت

 

— 10 مورد در هر صفحه
نمایش ۱۱ - ۲۰ از ۴۷ نتیجه.